About Me

Butterworth, Penang, Malaysia

Friday, October 22, 2010

a walk to remember...

listening to the the soundtrack of this movie mmg best!! sang by mandy moore! then, dengar lagu i dont love you... dah lama tak dengar lagu tu... hikhik... masa zaman muda2 dulu minat la... hahhaha.. dah tua ka wani??? persoalan yang memang tak boleh disangkal lagi, lahir dalam bulan JANUARI, memang la tua!! hahahahhaahha... teringat balik kenangan zaman form 2 dengan my old buddies! hahhahahahah... zaman jahiliah la katakan... heheheh... zaman tu la aku pernah ponteng kelas sivik.. nasib baik cikgu tu baik, heheh.. kalu tak dah lama kena masuk bilik pengetua... lawak la! hhmmmm.... A WALK TO REMEMBER, walaupun i'm not in Penang sekarang, but, banyak benda yang aku teringat, especially zaman sekolah.. just now aku ada jalan-jalan kat jalan-jalan yang berbukit kat uitm ni, memang rindu sangat nak jalan-jalan dengan semua my closest girls.. sher, ika isa, ika sapuan, azwa, azie, nana, lynn, arif n ramai lagi la! ahahahahah.. ramainya kawan2ku!! hehehe... but yang paling rapat sher la! actually nama betul dia ni SHARIFAH NURHIDAYAH BT SYED MUINUDDIN... haaa.. pnjang... tegeliat lidah nak panggil.. heheh.. then, nak dijadikan cerita, masa darjah 5, teacher English panggil dia Sherry, so, aku pendekkan, jadi la SHER!! hehehehheeh....


at this moment aku tak nak pressure myself, but, memang kena work gila2 untuk math n chemi, carry mark tak best la untuk both subject ni.. alhamdulilah, aku puas hati dengan carry mark physic aku.... heheh.. thanx miss sue...

hahah.. sleepy la, nak take a nap... roomate i balik terengganu lor.. alone... tak cukup tido semalam... sleepy sangat!!!

btw, dengar lagu miley, goodbye.... fuuhh!! rasa nak terbang dengar lagu ni!!

waniesleepingbeauty(kahkahkahkah)

No comments:

Post a Comment