About Me

Butterworth, Penang, Malaysia

Friday, October 8, 2010

opss! alamak paper mchanical drawing aku!! senget! hahahahah




tadi ada exam paper men (mechanical drawing) ada ke mcm tu!! sakit betul hati! macam mana semua yang aku lukis senget! senget sangat ka otak aku hari ni..??... (actually hari-hari) dah la tu, time tengah buat soalan kedua, isometric drawing! masa tu lah nak sakit perut nak ke toilet! terpaksa aku batalkan hasrat nak ke toilet sebab tak pergi toilet pun lukisan tak siap, kalau pergi...?? memang sah kosong toilet! susah tau tak nak tahan!!!!!!! hahhahahahahahahahahhaah!!

alhamdulilah, recently semua going well.... thanx ya Allah... walaupun dah buang dia, tapi, i never hate him... its all fated.. so, terima dengan hati terbuka.. heheheh...

ade ke kakak sebelah bilik aku ni panggil aku bontot comel!! blushing aku dibuatnya!!!!!!! ye ke bontot aku comel..??? hahahahahahahah!!!! mak aihhhhhhhhhhh!!!!

FINAL MEMANG DAH DEKAT!! TAK NAK MEMAIN DAH!!!

wanie senget..... hahhahahaah

No comments:

Post a Comment