About Me

Butterworth, Penang, Malaysia

Saturday, September 4, 2010

New look!

After so long tak tukar layout for this blog,at last I change it.Well...dh lama juga empayar ni bertahan.Sekuat persahabatan Lyn dengan Wanie.Wanie,jgn risau...After this,I slalu akan update blog ni.

Walaupun I dgn H tu dh x de pape but we still frenz.I berterima kasih sgt kat dia becoz dia yg buat I dgn Wanie timbul niat nak tubuhkan blog ni.Dari seorg follower,skrg dh ada 22 follower.Syukur sangat.Lyn teringat lagi,sebelum ke PLKN,Lyn slalu update blog di sini.Boleh dikatakan setiap hari.Sekarang dh jarang-jarang sebab busy dgn schooling life.

I really miss the old time.Before went to PLKN,I was a different gurl and I come back as a different gurl.Laz time the only thing I write is this blog is how I feel bout HIM and now I totally din write bout HIM.I guess I had forgotten HIM as how Wanie forgets her H.

No comments:

Post a Comment