About Me

Butterworth, Penang, Malaysia

Monday, November 25, 2013

perginya dia...

tatkala aku membaca rentetan hati seorang, teman, menceritakan pengalaman terakhir dia bersama arwah ayahnya, disaat ayahnya menghembuskan nafas yang terakhir... 

tiada kata, aku terbaca dengan linangan air mata... 

sahabat yang aku kenal dari tadika, Azyani... 

awak gadis yang berani... 

tempuh ini dengan berani...

aku tak dapat bersama kamu diwaktu sebegini..

hanya semangat dan doa aku boleh beri...

kerana aku tahu, tiada apa yang boleh dilakukan untuk kembalikan waktu...

percayalah, Allah lebih mengetahui segalanya...

aku tahu, kalau aku ditempat kamu, sudah tentu aku tak mampu menghadapinya.. 

tapi, kalau sudah sampai waktunya, untuk dia pergi, pergi menghadap Ilahi.. 

Yang pasti... 

Al-Fatihah... 


No comments:

Post a Comment