About Me

Butterworth, Penang, Malaysia

Wednesday, January 27, 2010

fb

wed, 27 jan, 12.46 p.m

mmg susah nak telan, tapi kena jugak... migrain x kan hilang mcm 2 saja! i couldnt face facbook at this moment... if not, the migrain, getting worst,i changed semua pofile pic yang ada, i became numb. mum n dad seem like undrstnd me, mira izhar, thnks sbb sudi share dgn i your story, the guy that u show me, was a great guy... mngkin waktu boleh tolong untk unite u guys back. me..??? masih disini, dah almost a week i x contact dia, well, dia yang sepatutnya contact i!!!!! aargghh!!! ego! dia tu mmg sarat dgn ego! there's a boy, well, he is younger than me, he is 17 n me, i'm 18! he ask me to be his gf last night! no way! i only consider him as my lil bro! not my bf! no!no!nO! the answer is a BIG 'NO'! lynn, i'm gonna c u 2moro! rasa lega sgt! i mmg need sum1 wat masa nih! sum1 yg boleh buat segalanya dgn i! and to him, mayb sbb jarak yang terlampau jauh antara kita, 10 904 km, which equals to, 6776 miles or 5888 nautical miles!!! mmg jauh! kalu berjalan, 2 tahun baru smpai! beside, dia dah ada yang lain!!! waaa! but its ok! b strong WANI!

No comments:

Post a Comment